svinkallt!

Elementet i köket var iskallt när Marit kom hem igår, 'någon' hade slagit av det.
Så imorse öppnade jag diskussionen med Lave. "Det här elementet var avslaget när mamma kom hem igår"
Lave svarar; "Det kanske var Mamma?"
Jag svarar "Nej, det var inte mamma och det var inte jag. Mila når inte upp"
Lave svarar; "Vem kan det då vara"
tystnad
Lave svarar;"Ja titta inte på mig i alla fall, jag har inte slagit av nått element"

Titta inte på mig?

Å herrejesus

efter en liten stunds tystnad efteråt är hela diskussionen glömd, och Lave påpekar: "Det är nästan så att jag får lite halsbränna av det här teet"

Vafan har vi skapat för monster???

uppdatering

Lave och hans kompis Isak äter mat. I påpekar att han inte tänker äta köttfärssåsen, Lave instämmer.
Marit kliver in i diskussionen och säger "Lave, ja vet att du tycker om den här såsen, du har ätit den jättemånga gånger"
Lave tittar på Marit, svarar: "Mamma e du jag eller? <Pekar på sig själv>"
Hahahah, jag brast ut i totalt gapskratt.


Kommentarer
Postat av: annaisa

ujuj. han är rolig den lille krabaten! =)

2010-01-07 @ 13:35:37
Postat av: Karin

What a son! !Wonderful!

2010-01-07 @ 20:20:44
URL: http://wastvind.blogg.se/
Postat av: Pappa-Lars

Tjena,

finfin blogg du har!

Tänkte själv nu börja skriva inför mitt blivande "Faderskap", som är beräknat till slutet av januari.

Hoppas på många grymma tips från boys n gubbs i liknande situation, på hur man får ihop livet...

Keep up the good daddy work!



Bästa,

Lars

http://larsmalmsten.wordpress.com/

2010-01-08 @ 21:55:03
URL: http://larsmalmsten.wordpress.com/
Postat av: Simon :)

HAhaha härlig kommentar från sonen :)

Jag tycker att du har en fin blogg!

Ska fortsätta följa den. mvh /Simon

2010-02-24 @ 08:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0