SPYPARTY

Yes! Spyparty på herrhagsvägen. Det är Lave som har tagit sig friheten att kasta upp frenetiskt ett par gånger här på morgonsidan. Han ter sig inte sjuk, så jag vet inte om jag kanske bara matförgiftat honom. I vilket fall sitter här nu och kollar på "CARS" och jag hoppas att han kan sova lite.

Mila däremot ville inte se CARS, hon ville inte konversera med mig heller. Ända sen Lave fick Mila att skratta har jag försökt, det är så jävla orättvist , men jag lyckas fan inte. Lave använde sig av någotslags monsterläte häromdagen och Mila skrattade så att hon nästan ramlade ur babysittern. Jag försökte idag. Mila tittade på mig, sen började läppen darra och hon skrek rakt ut av ren och skär rädsla.
Så jag lovade mig själv att inte försöka igen.


Vi tittade lite på fjärilarna, men Mila är trött. Så en kort promenad på gården med Lave inne på husarrest slutade med att Mila lyckades somna. Så här sitter jag i väntan på att det ska bli BODY PUMP ikväll. Då är jag på benen lagomt till Fredag igen, om jag strechar bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0