Kvinnodagen

Japp! 8 mars, och den internationella kvinnodagen. Vi ska titta tillbaka på tiden då kvinnorna inte fick rösta, då kvinnorna fick agas sålänge som det inte var en pinne som var tjockare än en tumme (tumregeln) och där kvinnorna i Sverige inte kunde neka sin äkta man samlag. När kvinnorna inte fick rösta.
Att säga "Vi har inte kommit någonvart" är ett pinsamt skämt. Man måste vägra raka sina ben innan man kommer till en sådan slutsats. För vi har kommit långt i vårat land och våran kultur. Det finns kulturer där kvinnorna idag inte ens får cykla. Förjävligt att fläka upp fittan på det sättet. Usch!

Men med det sagt säger jag inte att vi fortfarande har saker kvar att jobba på - men det tjatar jag ju alltid om så orkar inte göra det idag. Jag tänkte kanske var det bättre förr när man både fick aga och älska sin kvinna precis som man ville. Jag undrar hur man som man förhållde sig till det. Bara jag ger någon en kram som jag känner inte riktigt var redo för det, eller som helst ville stå över den så blir jag stel. Tänk att genomföra ett helt samlag. Tänk att spöa sin kärring. Jag har svårt att i min värld riktigt förstå det. Vad har hon gjort för fel innan man vill slå henne? Det finns inget sånt perspektiv i mig. Så jag fortsätter skälla istället.

Så idag ska vi fira våra kvinnor. Våra flickor! Idag kan vi uppmuntra våra småflickor och våra äldre kvinnor till att vara de dom är, i sina egna känslor, sina egna åsikter och sin egna sexualitet. Idag kanske flickorna som pojkarna, ja tänker på dom små, kan springa runt nakna och peta i sina snippor och vi högljutt skrattar och hejjar på dem "kolla, hon har hittat sin snippa, COOLT"

precis som om småflickorna hade snoppar.
Vem är med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0