Du ække aleine

Idag ska jag inte klaga på någonting. Jag hörde en sån fantastisk låt idag. Eller rättare sagt en god vän till mig; Mats presenterade den för mig.
Låten är på norska, och den handlar om hur vintern kommer och hur man äntligen får vara ifred då. Den är visserligen lite deppig, men man får lov att känna på den på ett annat sätt.

Hon sjunger

"Har du problemer, med å omgås overdrevent positive folk?
Du ække aleine, vi er mange som har det sånn"

Jag tror alla ni som är därute kan känna igen er i låten. Trots att den på sina ställen låter deppig, tänk på det som Ingrid Olava sjunger. Gällande nästan allting här i världen;  Du aekke aleine.
Du är inte ensam
.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-07 @ 19:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0