Inkontinent och inkompetent


nej men nära inpå i alla fall. det börjar verkligen att dra ihop sig. jag menar, det är ingen disskussion om att jag älskar min hustru. hon är fantastisk. men man skulle väl kunna säga att hon haft det bättre. enklare.

kaffet är slut, mjölken är slut. posten blir kvar i postlådan. det är inte det att jag inte kan göra sånt, men om man kommer hem från jobbet och vill ha mjölk i kaffet. näe. hon orkade inte ta sig från vardagsrummet. hon är askgrå i ansiktet och rör sig exakt med samma rörelsemönster som en pingvin. vet ni?
men vet ni också att merparten av pingviner är monogama. så vi kan vara pingviner här. det får vara okej.

idag myntade jag de "tre gravidiska f:en"

fet med foglossningar och flytningar
 

Det är bara två veckor kvar. Det löser sig! Nu längtar jag verkligen efter den där ungen som är på insidan. Jag hoppas faktiskt att det är en flicka. Men det går likabra med en pojke. Det är bara det att vi skulle bli 3mot1 här hemma om vi fick en till grabb!
Sanningsenligt är det faktiskt mindre än två veckor kvar, jag inser det. Datumet är den 17e februari. Men jag gissar på 15e.

Vi får se om jag får rätt.

Kommentarer
Postat av: frugan

Älskar dig också!

2009-02-09 @ 09:26:42
URL: http://pappakim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0