Hemvändardag

Idag är det hemvändardag. Det blir skönt.

Jag och Lave sov på soffan inatt. Vi behövde vara nära varandra. Lave har sån stenkoll att jag blir så otroligt motiverad till att vara en god människa.
"Ja just ja idag ska vi ju sätta i bilstolen" sa han 08:20. Hah, jag kunde inte annat än hålla med. Men den här bilstolen är lite annorlunda jämte de andra vi haft. Det är som ett befintligt underrede som ska monteras i bilen, sen "klickar" man ur stolen, och i den i barnvagnen igen. Ska bli intressant å se om det kommer underlätta någonting.

"Idag ska jag ha tröjan åt rätt håll Pappa" sa Lave. Jag tror jag ska se till att min dag inte blir bakochfram också.
Kan vara en bra grej att säga till sig själv på morgonen.




Vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha :) har han haft tröjan åt fel håll tidigare?



Bilstol med bas verkar smidigt - då slipper man dra bältet runt bilstolen varje gång man tagit ur den, eller rentav ta bebisen ur bilstolen varje gång.



Ha en mysig helg, välkomna hem

2009-02-21 @ 10:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0