Par-sex-party!

Vi hade par-sex-party i helgen. Det var roligt, riktigt roligt. God mat, god efterätt, genomgång av massor med produkter och ett par pilsner.

Men varför är en lösvagina så mycket mera ocoolt än en löspenis? Den diskussionen kom vi in på efter ett slag, några av männen tyckte att det var orättvist, jag vet inte, på ett sätt kanske det är det men samtidigt så kan det väl vara orättvist åt det hållet engång.
En löspenis känns på något sätt mycket coolare. Det är också mera motiverat och en kvinna som vågar ha en sådan, eller snarare stå för att hon har en sådan har blivit något man kan se upp till.
Jag vet inte om det har att göra med att vi ser upp till kvinnor som står för sin sexualitet. Männen står väl redan för den, kanske t.om många gånger i överdriven grad. Så kanske är det så att en lösvagina bara sammankopplas med enorm ensamhet. Kan det vara så?

Något annat som är förbannat roligt är att tänka sig hur andra pars sexrelationer ser ut, jag vet att det kanske är lite tabu att prata om det så, men det är ändå skitroligt. Vissa kan jag inte ens i min vildaste fantasi förstå hur dom får till det.
:D

Här kommer lite fotografier. Usch!





Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag gjorde lite reklam för dig på min blogg ;)

2009-12-17 @ 23:52:08
URL: http://granis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0