Hemmapappa!

Är hemma med barnen idag. Marit arbetar. Lave vaknade 07.40. Mila vaknade 07.45. Jag avskrev dem från alla typer av arvegods när jag insåg att jag inte har något att ärva efter mig.

Var uppe inatt å jävlades med mila. Så var sliten. Gick upp till Mila, gav flaska. Somnade sittandes i stolen.
Lave kollade på "CARTOON NETWORK" ett jättebra program om man vill ha galna barn utan att göra dem illa själv.
Mila somnade om.
Jag somnade om.
Lave kollade på CARTOON NETWORK (CN)
Vi gick upp först 10

I dagens CN program var det en sjörövare som hittade ett par ben i vattnet. Inte dino-ben eller så, utan två jättestora vanliga ben med kött å blod. Sjörövaren muckade gräl med en val. Fick 3 slag i ansiktet. Svimmade.
Sjörövaren tog sen av sig sina egna ben, och ersatte dem med dessa modell 19 storlekar för stora ben. Sprang runt i en stad och sparkade sönder hus å stal godis. Sen kom ägaren av benen. Men sjörövaren ville inte lämna tillbaka benen till ägaren som var 19 gånger så stor som honom, och dessutom hade en form exakt format som ett rövhål och lät som en person som ivrigt försöker tömma sin tarm.
Sjörövaren och monstret kunde inte komma överens. Så de ställde benen mellan varandra och lockade på dem. Benen gick såklart till sin monsterkropp. Monstret snyftade och lät som han ivrigt försökte tömma sin tarm.

Sjörövaren jagade då efter en pannkaksgubbe, som såg ut som en pannkaka med sirap på. Eftersom sjörövaren vägrade äta upp pannkakan blev pannkakan jätteglad och beslutade sig för att resten av livet bara tillverka lönnsirap.

Jag hade kramp efteråt.

Mila går med sin gåvagn och hon kan säga pappa. Så allt det jobbiga med tidig morgon och CN försvann helt.
Vi åt frukost tesammans och nu leker dom och jag skriver.
Fridens!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0