Kåt och glad!

Vågar vi ta ut segern i förskott och säga att våren är här nu. Jag har gjort det i alla fall. Redan hunnit blivit besviken engång i år, så tror att denna blir rätt.
Så underbart skönt att känna hur solen värmer upp den djupfrusna kroppen och själen efter en mörk och kall vinter!
Har börjat på gymmet igen nu. Insåg att jag slutade att träna när vi fick Lave och kom liksom aldrig tillbaka till det.

Det är så otroligt friskt med våren, men det finns också en oro i luften. Det är många som tycker att våren är jobbig. Det blir lite högre krav, man kan inte längre gömma sig i huvtröjan. Det är läskigt att känslolivet sätter fart, vet inte ens vad man ska göra åt det.
Dags att börja pippa och hångla igen nu när våren kommer. Inga mer händer på täcket! Ahh jag tycker att det är underbart.
Jag har fått svar på min semester också, fick igenom den! Så det blir dansbandsvecka detta året också. Det ser jag jättemycket fram emot faktiskt, hemvändarveckan.

Jag tänkte göra ett seriöst inlägg om hur människor är rädda för att släppa loss och låta våren ta över dem. Men jag låter våren ta mig, och låter det vara! Hoppas ni har det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0